מרפאת שיניים הכל תקשורת

אנו כרופאים, נוהגים להשקיע משאבים רבים כדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה, ולא מהססים להשתתף בכל כנס או קורס אפשרי, כדי להישאר מעודכנים ולקדם את עצמינו. אך לא תמיד היכולת המקצועית והידע של הרופא, הם אלה שקובעים כאשר ״מטופל בוחר לעצמו רופא״, אלא פרמטרים אחרים. פרמטרים כמו הדרך בה אותו רופא ״מתקשר״, כלומר, יוצר קשרים עם אנשים, עם המטופלים, עם הסביבה המקצועית שלו, והתדמית שהוא בנה לעצמו. כל אלה הינם אלמנטים בעלי משמעות עליונה בהחלטת המטופל. כי בחיים, הכל תקשורת וגם במרפאה.



הידעתם כי 80% מהמסרים שהמטופלים קולטים הינם בלתי מילוליים או בלתי ישירים,כאשר 20% בלבד, נקלטים דרך המילה והתוכן עצמו…?
מהו כוחו של החיוך, הדרכון לתקשורת חיובית ?
מדוע כה חשוב המבט ? כי העיניים מדברות לפני הכל !
והאם הגלימה עושה את הכומר, מהו בעצם מקומו של הלבוש והופעה נאותה ?
ועוד נושאים רבים כמו: שפת הגוף, המבטאת את הנפש, המגע והטריטוריה הפרטית של כל אחד מאתנו, טון וקצב הדיבור, לעיתים חשובים יותר מהמילים עצמן.
למעשה, כל הפרטים הקטנים אשר בונים את התדמית של הרופא ושל המרפאה, הם אלה שיקדמו את המוצר האמיתי: המקצועיות של הרופא!
נלמד איך לשפר את יכולתנו לארח מטופל חדש, ואיך 60 השניות הראשונות קובעות.
נפנים כי שירות, זאת לא מילת גנאי. נבחין בין מוניטין, תדמית ופרסום. לא נהסס לדבר על מחירון תוך כדי התחשבות בתחרות. נבחן איך להתמודד עם מטופל לא מרוצה.
לבסוף נציע מספר המלצות על מנת לשבור את השגרה, לשמור על רמת המוטיבציה בכל בוקר מחדש או במילים אחרות … “איך להיות מאושר בעבודה”.

שנים רבות של ניסיון ואהבה מיוחדת לתחום התקשורת, נתנו לי את רצון לשתף את עמיתיי הרופאים, בניסיון האישי שלי.
לא מדובר בעוד קורס שיווק, אלא במבט על המרפאה מזווית אחרת, דבר אשר עשוי לשנות פרדיגמות רבות בפרקטיקה היום יומית של כל רופא.

יום שכולו תקשורת, חוויה בלתי נשכחת ושאינה דומה לשום קורס אחר.

יום ה' 10.11.2016

8:30-09:00 התכנסות, קפה וכיבוד

9:00-09:30 מהי תקשורת ומדוע?
תקשורת חיובית כצופן המרפאה

9:30-11:00 הכל תקשורת: הדואט: “מוצר טוב – מוכר טוב” כמשוואת הקסם המרפאה והצוות: המסרים הישירים והבלתי ישירים – פרק 1

11:00-11:30 הפסקת קפה וכיבוד

11:30-13:00 הכל תקשורת:
הדואט: “מוצר טוב – מוכר טוב” כמשוואת הקסם.
הרופא: המסרים הישירים והבלתי ישירים – פרק 2

13:00-14:00 ארוחת צהריים

14:00-15:00 לתקשר עם המטופל
המטופל החדש, הנאמן והשגריר “הבדיקה הראשונית” כדרכון לבניית אמון כוחו והערך המוסף של השיווק הפנימי

15:00-16:00 מיתוג ובניית תדמית מול פרסום
המחירון והתחרות – על מה ומול מי?

16:00-16:30 הפסקת קפה וכיבוד

16:30-17:00 אומנות התקשורת עם הצוות, הספקים והעמיתים

16:30-17:00 הכישלונות והאגו: דרכי התמודדות עימם

18:00-18:30 Yes We Can – ״רופא שיניים מאושר״

דילוג לתוכן