מטופלינו מגיעים למרפאה באופן עצמאי או דרך הפניה מרופא השיניים המטפל לצורך התייעצות.

פגישת הייעוץ (הבדיקה ראשונה) מיועדת להכרות עם הרופא, להצגת הסיבות לביקור והתלונות העיקריות, תוך העברת נתונים על מצב הבריאות הכללי.

 

4.9

שביעות רצון על פי דירוג

תוכנית הטיפול תבנה בשיתוף פעולה עם רופא השיניים המטפל

לצורך כך, המטופל יתבקש למלא שאלון רפואי (אנמנזה), באתרנו – "טופס התקשרות מוקדמת" או בהגעה למרפאה. על המטופל להצטייד בכל המסמכים הנדרשים, מכתב הפניה מרופא השיניים המטפל, במידה ויש, אישורים רפואיים וצילומים מעודכנים (לטיפולי חניכיים יש צורך בצילומי סטטוס ולהתקנת שתלים עדיפות על צילום פנורמי ו- CT). המרפאה תדאג לסרוק את הצילומים במחשב המרפאה, ועל המטופל לשמור על צילום המקור.


לאחר האבחנה ובניית תוכנית טיפול מקיפה, תוצגנה החלופות האפשריות למטופל. ייתכן והתכנית המוצעת תשלב טיפול של השינניות ומספר מומחים נוספים במרפאה, כמו כן, תכנית הטיפול, תלווה בהצעת מחיר.


לאחר קבלת אישור המטופל, ייקבעו תורים לתחילת הטיפול. התורים נקבעים מראש ויש להקפיד להגיע אליהם על פי התוכנית שנקבעה.


תוכנית הטיפול תבנה בשיתוף פעולה עם רופא השיניים המטפל, אשר יעודכן על הטיפול המתוכנן, על השלבים ועל צורך בשיתופו.


אנו נקפיד להפנות חזרה את המתרפא, עם מכתב סיכום, לרופא השיניים המטפל בסיום טיפולינו.


יומני הרופאים והשינניות בנויים בצורה מסודרת וקפדנית, כך שכל עיכוב של אחד המטופלים משפיע על המשך היום, דבר הגורם לאי שביעות רצון של יתר המטופלים, לכן, נבקש לדייק בזמני ההגעה – במידה ואין אפשרות להגיע לתור שנקבע, יש להודיע מוקדם ככל האפשר.


אנו משתדלים לעמוד בלוח הזמנים שנקבע מראש, אך יש לזכור כי אנו מטפלים באנשים ועלולות להיות חריגות בלתי צפויות או עיכובים ועל כך אנו מתנצלים מראש.

למרפאה קיים הסדר עם מרבית חברות הביטוח: "הראל", "פניקס", "מגדל" ו-"דקלה".

דילוג לתוכן